Ronald macdonald med gröna fläckar

Har varit en ganska virrig dag. Men den började med att jag hade på mig mina (underbara) gula byxor ifrån things&times med en rödrandig tröja till. Planen var att jag skulle vara lite fransk idag sådär. Men mina klasskamrater tyckte att jag likna något helt annat. Nämligen Ronald Macdonald. Tillsist kom vi fram till slutsatsen att jag var en fransk,kvinnlig Ronald macdonald.

Men klumpig som jag är så spillde jag grön målarfärg på mina byxor redan första lektionen som då var bild. Och det var inte såå lite heller. Men som den stöttande klass jag går i så skrattade dem bara åt mig och jag likaså såklart.

Men nu så ligger dem i tvätten och jag ber till gud att fläckarna går bort.

För jag vill ju inte gå omkring i dem och vara en Ronald macdonald med gröna fläckar! Hadegött/E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0