Smällande raketer och cider med tomteskum!

                         Hejsan! Då var det år 2010 då. Min nyårsafton har varit fruktansvärt kul. Jag var hos Matilda på fest med ett gäng kompisar. Vi åt god mat ,smällde raketer lyssnade på musik ,dansade och körde spark i natten och tävlade mot varandra. Oskar körde mig under en tävling men tappade kontrollen lite och jag hamnade i snön. Tog många bilder så här får ni se. Hadegött/E<3


klara o Tilda

Hilda

Oskar kom lite senare

Dancing in the kitchen


Vi smällde raketer




Agnes

Vi tog sparken och skjutsade varandra



tolvslaget

skål!


månen lyste

kl 04.30 på morgonen var det slutfestat och klara o jag tog sparken och gick hem till henne o sov

Flummbilder





Kommentarer
Postat av: hildiz

alltså, snacka om najsbajs! snacka om..!

2010-01-01 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0