En dag i huvudstaden

Hejsan! Igår så var jag och min syster Hanna i Stockholm över dagen. Vi gick omkring och kollade i affärer mest,
åt inte alls så god mat på Kungshallen och fikade.

Vi tog en sväng ner mot gamla stan också, som jag tycker är världens mysigaste ställe. Alla fina gränder och gamla butiker. Jag älskar att fota gränderna för de ser så mysiga och idylliska ut på nåt sätt. Det är som att resa tillbaks till 50-talet.  

Självklart så besökte vi Beyond Retro. Väldens finaste affär. Jag blir som ett litet barn varje gång jag går in där. Så mycket fina kläder, väskor och skor. Jag fyndade två helt underbara saker där som ni får se senare.

Lägger upp mina köp lite senare.  

En väldigt fin dag i huvudstaden. Här är lite bilder. Hadegött/E<3





Syrran var på glatt humör

Tidsfördriv under bussresan


Ser vi ut som syskon? hehe

framme i Stockholm




två roliga människor som såg ut precis som statyer











Vi åt goda muffins


Hej!

på taket av filmstaden satt Shrek

Både hanna och jag blev matade med jordgubbar haha

lite yoggi på hemvägen

En glad Ellinor och Hanna åkte hem med finfina köp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0