Söderköping

Nu har jag kommit hem ifrån Söderköping. Jag har varit där med Jenny. Vi började med att äta glass på smultronstället. Jag tog en Mexicana som var supergod. Sedan så vandrade vi upp för ramunderberget till lusthuset.

Sedan så bestämde vi oss för att ta en annan väg ner som resulterade i bergsklättring nerför ramunderberget hehe.

Sen så har vi gått omkring längs dem mysiga gatorna och tittat i ännu mysigare små affärer. Jag hittade två fina saker som ni får se lite senare.

Efter ett tag så blev vi lite hungriga så vi letade upp en mysig resturang där vi åt lunch. Sen så vart det dags att vandra mot bussen och åka hem. Hadegött/E<3







Välja glass e inte lätt, men de blev en Mexicana tillslut

Jenny tog en "Bora Bora"

Mexicana

Bora Bora






Kommentarer
Postat av: klarissimo

vad söta ni är!!! :)

2010-07-23 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0