Som en helt ny människa!

Jag kan fortfarande inte tro att jag faktiskt vågade göra det!

Idag har jag varit i stan med mamma. Vi åt och gick på stan. Senare så klippte jag mig.
Jag har alltid velat ha en väldigt kort frisyr. Lite pojkaktig. Men jag har aldrig vågat... fören idag.

Jag kan inte beskriva hur nöjd jag är. Jag känner mig som en helt ny människa. Och det är som är så härligt med frisyren är att jag kan exprimentera med den så mycket. Ha i wax och forma håret rakt upp eller åt sidan osv. 
Jag är så glad! Här får ni se själva. Nu ska jag smaska på jordgubbar med mjölk. Hadegött/E<3










Kommentarer
Postat av: Eka!

WOW! Asballt och så himla snyggt!

2010-07-07 @ 00:35:27
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0