Sonja,Linköping,Regn och jordgubbar

Hejsan! Idag så har jag spenderat dagen med fina Sonja. Vi började med att åka in till Linköping där vi vandrade omkring på stan och åt Ben&Jerry glass. Jag köpte inte så mycket. En randig fin T-shirt ifrån Myrorna och ett ribbat, vitt linne från Indiska. Sedan så åkte vi hem och åt grillat hos mig.

Efter maten så bestämde vi oss för att åka och bada. Himlen var becksvart men jag sa att det skulle dra förbi.
Vi hann vara i vattnet i ungefär 5 min så kom regnet. Och det var inte lite heller. Världens störtskur. Vi var helt dyngsura när vi kom hem. (Men vad vi skrattade! ) Så vi satte oss och hade Jordgubbsmys på altan istället.

Finaste dagen blev det iallefall! Hadegött/E<3






Sonja tog en Ben&Jerry milkshake istället

Jag tog smakerna: Chocholate fudge brownie och mango berrie swirl. Kalasgott!

Sonja var jättefin i sin långklänning

Efter ett tag på stan köpte vi jordgubbar. Vi satt vid fontänen och åt dem


Efter att vi cyklat hem ifrån stranden haha (notera att Sonjas klänning är svart här... den är igentligen blå!)


allt fick hänga på tork


Medans regnet öste ner och våra kläder torkade, så åt vi jordgubbar,bullar,drack te och jordgubbssaft.





Köpte denna randiga tröja ifrån Myrorna för lilla 45 pix. Känner mig som en piratpojke i den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0