Stockholmsköp

Nu så ska ni få se vad jag köpte i Stockholm i Fredags. Hadegött/E<3 P.S Idag har jag namnsdag. Grattis till mig!






Det här fina skärpet hittade jag i en second-hand affär i gamla stan


enkelt grått linne från HM


Ett par väldigt mysiga manchesterbyxor i världens klaraste blåa färg. Tänker på snickarbyxor när jag ser dem. Från BikBok.



Det här är nästan ett av mina favoritköp. Ett par Cheap Monday jeans från Weekday.


På Beyond Retro fann jag världens finaste jeansshorts som sitter högt i midjan


Och sist men inte minst, efter en lång tids letande så fann jag på Beyond Retro........






EN SKEPPARMÖSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GLÄDJE PÅ HÖG NIVÅ!!!

Kommentarer
Postat av: sonja

Åh, de blå byxorna var jättefina!

2010-07-14 @ 21:58:28
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kan väl vara mer glädje än en skepparmössa!!!

2010-07-15 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0