Lite igår och idag...

Igår var jag på bio med Jenny. Vi såg på Eclipse. Och allt jag kan säga är.. Gå och se den!
Den var riktigt bra.
 
Efter lite betänketid hemma sen, så bestämde jag mig för att köpa den randiga tröjan iallefall. Det var halva priset på den också. Så den kosta bara 74 pix.


Idag så följde jag med far min in till Ingelsta shopping. Liksom i City så var det även där världens REA. Så jag kom hem med två par jeans som det på båda var HALVA PRISET! 199 pix var fick jag ge. Inte alls så farligt för jeans. Så skynda er ut till stan och fynda!

Personligen så tycker jag att det är alldelles för varmt och kvavt ute idag så jag väljer att vara inne och passa på och städa i min garderob och samtidigt lyssna på denna låt som alltid får mina ben att röra på sig. Hadegött/E<3









Randig Tröja-Gina Trico

Mörkblåa Jeans-Carlings

Ljusblåa Jeans- Gina Trico







Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: jaså.. vad bra då. I'm not alone :)

2010-07-03 @ 18:19:53
URL: http://victorygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0