Den absoluta sista klassresan

Igår åkte min underbara klass iväg på våran sista klassresa tillsammans. Vi har varit i Getsjötorp och tältat.
 
Vädret har varit helt ofattbart vackert. Vi har chillat,solat,badat (jag tog mitt första dopp),pratat, skrattat,kört dunken,brännboll,grillat korv och marshmellows,solat och badat ännu mer,paddlat kanot och suttit på bryggan och sett solen gå ner.

Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt vackert det var och hur otroligt roligt vi hade det. Så därför kommer här en massa bilder som får tala för sig själva. Titta och njut /E<3






























































































Kommentarer
Postat av: hildz

fyfäään vad vi är bra,bäst! fina bilderrrrrrr :') <3

2010-06-05 @ 23:55:32
Postat av: slinger

ååååh mysigast det var!!! jag älskar din blogg du är mästerfotografen blomman<3<3 puss

2010-06-06 @ 11:48:17
Postat av: en i 9cm2 som vill vara lite anonym tiep

jag är fulaste :( men beezta tältningen ever! :* <333

2010-06-07 @ 00:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0