Fin dag

Idag har varit en sån där superfin och helt perfekt dag. Speciellt när den spenderas med två fina personer också. Och idag var det Tuss och Sonja. Vi har varit på hela människan och tittat. Jag kom inte hem med världens fynd men med två skärp som jag har velat ha och ett linne och en randig tröja ifrån Lindex rea.

Vi åt också glass på halvars. Jag tog två nya smaker blåbär och smultron som var supergoda. Efteråt så följde dem med mig hem och så grillade vi. Och till råga på allt detta så har också vädret varit helt fantastiskt fint och varmt. Så har min dag sett ut. Hadegött/E<3



Tuss (lägg märke till den helt underbara väskan som hon fyndade på hela mäniskan för ynka 20 kr)


Sonja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0