Razmus land

Igår så tog jag och ett gäng vänner bussen mot Arkösund. Där blev vi upp plockade av Razmus och Oskar som med båt tog oss ut till Razmus land.

Vi fikade och åt annan god mat, badade i havet,åkte ring bakom båten (störtkul) och mysigast av allt badade tunna elva på kvällen.

Under dagen så hade Razmus och Oskar förberett lite roliga aktiviteter. Dem hade fixat en bana med olika moment. Man tog sig runt banan med en minitraktor med vagn och alla var uppdelade i lag. Det gällde att få så bra tid som möjligt.

En mycket fin början på sommarlovet må ja säga. Hadegött/E<3






















































Kommentarer
Postat av: Rasmus, eller Razmus kanske

Vilka fantastiska bilder Du tar Ellinor, UTOM DE PÅ MIG. Jag fastnar med de mest konstiga minerna!!!

2010-06-12 @ 20:53:57
Postat av: MartinG

Gällande bildernas kvalitet håller jag med föregående skribent!



Helt otroligt kul vare !

Tack !



Och Ellinor, det är ju en flotte, inte en ring! ;)

2010-06-12 @ 21:50:50
Postat av: kiosken

fan vad nice det var och vilka über-znygga bilder du tagit! asså tilda is sooo checkin' me out när jag står o spänner i min våtdräkt! haha

2010-06-14 @ 10:05:46
Postat av: Rasmus

Hade inte varit möjligt pga platsbrist. Båten var fylld till bristningsgränsen. Det blir fler gånger.

2010-06-15 @ 17:36:02
Postat av: Tildz

asså du kiosken, de där va bara en nedvärderande blick....

2010-06-23 @ 01:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0