En dag i Söderköping

Idag så var min klass och jag i Söderköping på besök. Jag tycker att Söderköping är världens mysigaste stad. Allt är så gammaldags så det är som att resa tillbaks i tiden.

Vi åt glass såklart på smultronstället. Jag tog en "Tropical". Sedan så gick vi mest omkring. Vi gick upp till huset på berget,gick lite i affärer.

Vi var inne i en antikaffär som var helt underbar. Gamla väskor från 60-talet och vackra askar,sjalar,klänningar,smycken,inredning ifrån 1800-talet och framåt. Tyvärr var det lite för dyrt men det var väldigt fint att titta på.

Jag köpte med mig hem ett par fina örhängen och ett par hårspännen ifrån en väldigt billig affär. Här kommer bilder. Hadegött/E<3


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0