Solsken och mormors rabarbersaft

Idag så har jag varit och hälsat på min mormor i Linköping.

Vi har suttit på balkongen och pratat om diverse saker tex. second- hand och gymnasiet osv. Vi har varit inne i stan och ätit glass. Jag smakade den nya choklad med brownie som jag starkt rekommenderar.
Sedan så har jag bara tagit det lugnt och suttit på deras balkong och läst och druckit mormors hemmagjorda rabarbersaft.

Min mormor är världens bästa. Med henne kan man prata om allt och man skrattar alltid när man är tillsammans med henne. Det var min Torsdag de. Hadegött/E<3


Kommentarer
Postat av: dansbandsklara

och så köper hon ut! loveher hehehehehe

2010-06-17 @ 22:38:06
Postat av: bea

mormödrar är bra dom

2010-06-18 @ 10:18:13
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Tildz

haha å så tar dom tillbaka de sen oxå:p

2010-06-18 @ 10:19:31
Postat av: agnes

Svar: oh, det låter som en toppen idé!! vi hörs snarast tycker jag. pussen!

2010-06-18 @ 12:20:47
URL: http://rosetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0