Vårruset 2010

Hej allihopa. Jag har precis kommit hem ifrån stan där jag sprang vårruset för första gången. Det var sjukt kul och man blev så peppad av alla människor. jag sprang med Ingrid,Tilda,ingrids mamma och två till som jag glömt namnen på (Ursäkta). 5 km sprang vi.

Jag känner mig väldigt stolt över mig själv att jag klarade att springa hela tiden,fast när man tänker efter så är 5 km inte alls långt.

Efteråt så fick man en stor picknick korg fylld med godsaker som belöning och en medalj såklart.

Förresten idag hade vi våran sista redovisning för alltid. Inga fler läxor eller prov eller inlämningar. Nu är allt över!
Hadegött/E<3






peppade innan

Var smockat med folk, närmare 6000

svettiga men extremt glada efteråt

fin medalj

härlig belöning efteråt hihi

Kommentarer
Postat av: slinger

nice ellinor!! du missade verkligen något när du var tvungen att gå så tidigt och vi missade något när du försvann... men fett kul kväll:D bra jobbat<3

2010-06-04 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0