Fredag

Äntligen är det Fredag. Nu så är allt över i skolan. Intagningsprovet, NO-provet ,nationella i engelska. Känns helt underbart.

Efter skolan åkte Tilda,Ingrid,Klara och jag till espresso house och fikade. Sen gick vi på stan. En helt underbar prickig klänning ifrån Indiska fick följa med hem.

Imorgon så ska jag träffa Klara igen sen så är det umgängeskväll med hemvärnsgänget.Hadegött/E<3

P.S Glöm inte att kika in på Bloppisen . Jag kommer att ha kvar den till Måndag. Sen så skickas det till Estland. Så passa på!




Söta Ingrid

Tilda o ingrid

Klara o jag

Ingrid hittade en fin solhatt. För Ingrid ska nämligen åka till Kenya... lyckosten

Den här klänningen fann jag


Kommentarer
Postat av: Tildis

vilket mys du:)

2010-03-27 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0