Out with the old, in with the new

Nu har jag rensat klart i min garderob. Den känns lite fräschare på något sätt, nu när allt gammalt som jag inte andvänder längre är borta.

I våran familj så skickar vi kläder vi inte vill ha längre med en kontakt till Estland eller något annat land som behöver kläderna bättre. Mycket bättre än att slänga dem. Jag fyllde två stora ICA kassar med kläder som de ska få.

Men några klädesplagg blev över som jag tänkte att ni kanske skulle vilja ha? Imorgon så kommer jag lägga ut dem här så får ni se om det kanske e något som faller er i smaken.

Nu ska jag plugga NO. Hadegött/E<3



Nyrensad


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra grej att skänka till de som behöver. Kram.



www.comeagain.se

2010-03-22 @ 13:54:48
URL: http://komigenbloggen.blogspot.com
Postat av: kiosken

du har ju pekingspelströjjan and that's all you'll ever need hun'

2010-03-22 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0