Min födelsedag!

Jag har verkligen haft världens bästa födelsedag och jag måste bara säga att jag har världens bästa vänner och världens finaste klass.

Imorse så blev jag firad av familjen. Jag fick en massa fina grejer som ni ska få se sen. När jag kom till skolan så blev jag fint bemött av alla och jag fick av Klara och Matilda godis och blommor i present. Av Jenny så fick jag filmen Avatar. Efter skolan så gick Tilda,Ingrid,Klara och jag till halvars för att äta (för mig) årets första glass.
Sen gick vi till parken och lekte i gungan hihi.

En väldigt lyckad födelsedag må jag säga och det var extra härligt eftersom solen sken och det var varmt hela dan. Men det var faktiskt inte bara jag som fyllde år idag. Ingrid och Gustav i min klass blev också 16 år idag. Så ett stor grattis till er. Här är lite bilder från dagen och mina presenter.



en glad Gustav

och Ingrid

typ en hoppbild :)

Halvars efter skolan

årets första glass blev Apelsinchoklad och hallonglass

Tilda


Klara

söta Ingrid






sen vart det min tur


Nu till mina presenter...


Klänning från Monki


spetsklänning från HM

mysig tröja Halens


Avatar och fina örhängen

nya joggingskor :)

strapless BH med fin underdel till hihi

och sammanlagt 700 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0