Slingersvans the one and only

Jag tänkte presentera en kär vän till mig. Hon heter Ingrid alias Slingersvans. Hon är den sötaste tjej du kan tänka dig. Hon älskar att skratta och om ett gott skratt förlänger livet, så kommer hon att leva länge.

Det är slingersvans som får dig att skratta tills din mage värker. Det är slingersvans som alltid ställer upp för en.
Hon är en av dem gladaste,smartaste,roligaste,underbaraste av människor jag har träffat.

Tack för alla fina minnen och att du finns och förgyller mina dagar Slinger. /E<3










Kommentarer
Postat av: tilda (Ingrids vapendragare)

Ingrid kommer ju förfasen leva tills världen går under å lite till:p

2010-05-08 @ 13:05:34
Postat av: slinger

ååååh! Elli din lilla sötnöt vad glad jag blir:D jag börjar ju nästan grina..inte likt mig:P tack för dem fina orden du gjorde just min regniga dag soligare än soligast<3 puss puss

2010-05-08 @ 17:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0