Tisdag

Jag tar en liten paus i mitt pluggande för detta inlägg så att ni inte tror att jag har dött.
Idag så har vi haft oriantering med skolan i Vrinneviskogen. Det var kul,men jag har ganska ont i hela kroppen nu efteråt.

Den här veckan är ganska speciell för att på Torsdag så fyller jag nämligen år. Jag blir verkligen som ett litet barn när jag fyller år. Men det är bara det att det är så kul att ha en dag som handlar om mig liksom. En dag då jag blir speciellt uppvaktad. Det är ju inte varje dag direkt som ens föräldrar kommer in med frukost på sängen och sjunger för en. Sen är det ju inte helt fel att bli äldre.

Men nu så måste jag återgå till pluggandet. Min födelsedag blir inte den lugna och lediga dag som jag hade hoppats på,då jag har SO redovisning och Spanska prov samma dag. Men snart så... snart... är det sommarlov om inte mindre än 24 dagar. Hadegött/E<3




Fotografen: Tuss 

Kommentarer
Postat av: Ellinorslayah

Jag älskar din blogg så jävla mkt, lova att du aldrig ALDRIG sluta blogga :') <3333 mutch loves from Arrejao tha masta aka noobspankeh

2010-06-03 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0