Kiosken and Razz!

Det är fy skäms på mig att jag har lovat och lovat mina vänner att dem ska få ett eget inlägg här på bloggen, och sedan struntat i det. Och det har absolut inget med att göra att NI är killar... razz och kiosken.

Nu har jag läst eran kommentar och fasar att jag förlorat eran underbara,oersättliga vänskap för alltid.
Så här kommer nu (ett desperat försök att få tillbaka eran vänskap) inlägget som jag lovat er.

Och ni ska veta att ni verkligen är... utmärkta ,suveräna,välutvecklade,skojiga,högutbildade,omtänksamma,kamratliga,spontana,lite crazy,väna och välhängda gentlemän.

Men framförallt två av dem finaste killar jag känner och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta även om ni avslutar vänskapen med mig. Jag älskar ju er!  /E<3

 





























Kommentarer
Postat av: radarparet

that's more like it! du vet, vi hade ju älskat dig ändå blomman :) du är bezt! (men det var skönt att få reda på att vi är värdiga ett inlägg...) pöss//dina välhängda gentlemän

2010-11-03 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0