Spontana Fredagar

Den här Fredagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Fast på ett positivt sätt.

Efter att ha uthärdat ett jobbigt engelskaprov så begav jag mig till Espresso House där jag träffade Klara över en fika. Jag åt en bulle som smaka precis som en lussekatt.
 
Ståendes vid spårvagnshållplatsen i kylan träffade jag Tuss som också skulle hem. Så vi tog tåget tillsammans.
Men efter ett litet missöde med min buss, som tydligen ville åka hem utan mig följde jag med Tuss hem istället.

Där åt vi god pasta och drack ännu godare cider med Japp! till efterrätt, och målade våra läppar röda med Tuss nya läppenna. Blandat med lite prat och gos med katten så vart det dags för mig att bege mig hem.

Älskar när dagar tar en ny vändning som man inte planerat och det blir det såå bra.






Tuss katt älskar att pussas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0