Stockholm

Nu har jag återvänt efter tre dagar med hemvärnet. Kan säga att jag är skapligt trött just nu men det har varit kul som alltid.

Men det är inte vad detta inlägg skall handla om. Som ni kanske minns så var ju jag,Tuss och Sonja i Stockholm i Torsdags. Så här kommer bilder. Hadegött/E<3

P.S Snodde en pic av Tuss


Bussresan dit bestod av plugghjälp åt stackars Tuss,skratt,prat och illaluktande gubbar.


efter lite vandring på stan så vart det dags för lunch...

Sonja


Tuss

Sedan blev det mer shopping, beyond retro STORA FAVORITEN!


Fina solnedgångar


i gamla stan fortsatte shoppingen, en fika på ett väldigt mysigt cafe i en källare hans med också

Vi begav oss till Södern och tittade i second hand affärer bla

Det blev kväll och mörkt och Stockholm blev väldigt vackert


Bussresan hem bestod av en massa skratt och sång

 Jag åkte hem med ett snyggt linne, röda underkläder och ett plektrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0