En fin Lördag

Idag har Tuss,Sonja och jag varit på Hela människan (second-hand affär). Där vi fyndade finfina grejor och drack kaffe.
Sedan fortsatte vi in mot stan och efter det begav vi oss till kören, sjöng och pratade med finfina människor.
Mycket skratt och prat blandat med second-hand. Det gillar jag! 
 
Jag fyndade en fin skjorta och två filmer. Så nu blir det godis och filmmys. Hadegött/E<3



Tog spårvagnen mot Hela människan, Sonja var lika fin som alltid

Yeah!

Fikapaus

Tuss




Dagens Fynd!


Skjorta 30 pix!


Två braiga filmer en 5 st= 10  pix!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Wow! Jag har sökt efter Skönheten och odjuret i två år nu, utan att hitta den. Tänk att DU har den! Säg till när du tröttnat på den och kan tänka dig att låna ut den en kväll...

2010-10-30 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0