Cellgrupp


Min kära syster med sprillans nytt körkort var så snäll och skjutsade mig till Vånga

När jag kom dit dukade vi upp med te,mackor och annats mumsigt fika. Carro hade bakat brownies.
Och jag bidrog med chokladbollar.




min lilla grupp bestod av Carro och Linnea. Vi pratade om det mesta. Om våran tro, hur ens vänner reagerar på ens tro och en massa annat intressant. Riktigt mysigt och skönt att få prata ur sig till folk som verkligen lyssnar. Så cellgrupp är verkligen något jag rekommenderar.

 
När klockan slog strax efter nio var det dags att fara hem. Månen var full och lyste klar på himmlen.


Kommentarer
Postat av: sonja

hehe, trodde att det stod " min sprillans nya syster". Hehe, kul.

2010-09-23 @ 23:18:10
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0