Kulturnatten 2010

Hejsan! igår var jag iväg på årets kulturnatt med många fina vänner. Dock så måste jag nog säga att jag är lite besviken. Den var inte fullt lika rolig som förra året. Men sällskapet gjorde allting bättre.

Vi började med att se på Oskars band på skvallertorget. Sedan vandrade vi mot knäppingen där lillagnes spelade.
En fika på Fräcka Frökens hans med också. Sedan så vandrade vi omkring lite överallt och lyssnade på musik. Skandiateatern,kulturkammarn,Kulturhuset för att nämna några ställen. Vi avslutade på Max klockan ett.

Jag sov över hos Klara så när klockan var 02.00 var vi hemma och somnade bums. Hadegött/E<3





Chickenbrain and the lucky monkis




På kulturhuset så fick man rita på bordet och dansa till två riktigt coola killar

trötta och hungriga på Max

vid 11 imorse gick Klara och jag upp, gjorde iordning frukost och tittade på "En ö i havet"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du har alltid skrivitr fel på vårat bandnamn!! vi heter chickenbrains, bara chickenbrains... förr hette vi förresten chickenbrain jr. and the lucky monk is... inte monkeys :P men men hihi finna bilder blomman! pussar

2010-09-28 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0