Onsdag

Den här veckan så är det rätt så mycket i skolan. Det är stora skriv projekt blandat med många engelskaglosor.
Men jag har börjat avklara dem nu tack vare min kära planeringsbok (som jag på senaste tiden känt att jag inte skulle klara mig utan).

Så nu kan jag peta undan skollivet lite och peta in mitt sociala liv. Med början imorgon. För då är det åter igen cellgrupp med fina människor ifrån kören. Har förberett med att baka chokladbollar. Mums!

Men mest av allt så längtar jag till Lördag. För då är det KULTURNATTEN!!!! Älskar kulturnatten. All musik,alla bra band,dans,konst hela natten lång. Det finns inget bättre.

Men nu måste jag återgå till mina engelskaglosor. Hadegött/E<3


Kommentarer
Postat av: Fannysåklartpopkaruselltiiiieeeep.

ÅH KULTURNATTEN HEJ VAD DET GÅR VAD UNDERBART. hjärta

2010-09-22 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0