Tisdags Bestyr

Hejsan! Det har varit lite seg uppdatering. Men det är så att jag ligger hemma och är sjuk. Förkyld och hostar.
Halsinfektionen har försvunnit iallefall.
Och jag vet inte riktigt hur det ska bli imorgon för då så ska våran klass ut i skogen i två dagar och övernatta. Utan tält. Tror vi skulle sova under vindskydd bara.

 Det blir ju så himla kallt ute om kvällarna/nätterna.Och jag som precis har/är varit sjuk. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag vill ju inte bli ännu mer sjuk än vad jag redan är. Vi får se hur det blir.

Samtidigt som det är skönt o ta det lugnt så är det så himla jobbigt o bara vara hemma också. Inte kunna träffa någon. Vara ständigt trött. Och så kan jag inte träna heller.

Men idag så har jag fördrivit tiden lite med att baka Chokladbollar. Det är lite synd att man inte bakar det särskilt ofta. Det är ju så himla gott! Hadegött/E<3













Kommentarer
Postat av: Rasmus

Snacka om att man blir sugen på ne... nej jag menar chokladbollar av den bilden.

2010-09-07 @ 18:41:45
Postat av: Tuss

ASVÄÄÄRT! Vi borde förfesta med chokladbollar, cider och överdosering av redbull/kaffe imorgon. Vi ska inte ut och äta innan (gör det på lunchen istället) så jag har all tid i världen. Vad sägs?

2010-09-09 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0