Kärleksparken

Efter idag så är kärleksparken min favorit park i hela Norrköping. Det är så fint och mysigt så man blir helt knäsvag.

Idag klockan 11 mötte jag upp Ingrid och Tilda på Espresso House och åt en mysig brunch på utomhusserveringen.
Efter mycket prat och skratt gick vi en lång stund på stan.
Sen blev vi så hungriga så vi köpte sallad och lite choklad och satte oss i kärleksparken på en filt. Solade och pratade.

Sen åkte jag hem. Och så fin har min dag varit. Hadegött/E<3



Ingrid och Tilda



Söta Hilda joina oss en liten stund i parken






Såhär fint var det



Kommentarer
Postat av: sonja

Ingrid har så fint hår att jag blir knäpp tror jag.

2011-04-20 @ 01:09:34
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0