Tysk partymusik & Dans i trädgården

Innan jag skriver om vad jag hade för mig igårkväll så tänkte jag bara säga lite kort att jag skriver detta inlägg i mitt nya rum! För inatt spenderas den första övernattningen i mitt nya rum. Vi blev i princip klara idag.

Igårkväll så var jag hemma hos Gisela på tjejkväll med Agnes,Tilda,Ingrid och Hilda. Vi startade upp med att äta kebab (shebab) , senare blev det party och dans i giselas trädgård till Tunnan&Moroten och tysk party musik.

Kvällen fortsatte med lite gotti,massa prat och skratt och slutligen Sing star innan jag for hem. Och det var den kvällen. Hadegött/E<3



Hilda

Gisela de värdinna!



Agnes


Partyt satte igång....

Den här bilden får representera dansandet i trädgården, om man nu kan kalla det dansa haha





Tilda kom senare

Och även Ingrid


Ingrid anordnade en chipstävling om vilken sort som var godast OLW eller Estrella??






Och denna smexiga bild på Tilda o Ingrid får avsluta detta inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0