Födelsedagsfirande

Igår firade jag Tuss med hennes familj och släkt. Det var mycket trevligt och lite såhär såg det ut!
Hadegött/E<3
P.S Idag sätter Augustifesten igång!!!



Av mig i present fick hon en fin tekanna och en "fikaupplevelse" där jag bjuder henne nån gång!

Detta är Tuss kusin Måns. Typ världens gulligaste bebis

Han var mycket populär kan jag säga, men det är ju inte så konstigt heller när man är så söt


Sen vart det dags för tårta och kaffe! Tårtan var helt underbart god så ni vet!

Födelsedagsbarnet!


Måns fick också smaka lite

Lite senare kom Sonja med fler "the" relaterade presenter, nämligen The!

Eftersom vi alla tre är helt besatta av The så gjorde vi såklart iordning det i Tuss nya Thekanna

Sonjii and Tööss



Vi avslutade kvällen med champange och prat om hösten






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas "te" på Svenska.

2011-08-18 @ 19:01:36
Postat av: sonja

haha. rolig kommentar. "Ellinor, fattaru? TE!

haha.

2011-08-19 @ 13:00:58
Postat av: Tuss

ja ellinor. är du helt dum i huvudet eller?

2011-08-19 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0