Hjärtliga Gratulationer...

... Till min fina vän Tuss som idag blir 17 sommrar.
Tuss träffade jag för första gången under en körövning för två år sedan.
Jag hade bara vetat vem hon var lite på håll innan eftersom vi gick första klass på samma skola.

Så när vi träffades under denna körövning för åtta år sedan och hon sa åt mig att gissa hennes namn så blev hon väldigt paff när jag prickade in hennes namn på första försöket.  

För låt oss medge, hennes namn är väldigt unikt. Och Tuss är en unik person.
Hon är personen man bara inte kan låta bli att le med när man är tillsammans med henne. Man kan prata om allt mellan himmel och jord med henne och en mer omtänksammare, roligare,smartare, coolare och mer godhjärtad människa har jag faktiskt aldrig träffat.
När jag har behövt en hjälpande hand eller bara en god lyssnare så har hon alltid ställt upp.

Så, för att avsluta detta födelsedagsinlägg så vill jag bara säga
Grattis tusen miljarder gånger om på din 17 års dag och tack för dessa två fina år som jag fått lära känna dig!
 / E<3










Kommentarer
Postat av: Tuss

Men fan vad fint. Tack så himla mycket. Det här var nog det finaste på hela min födelsedag!

2011-08-15 @ 15:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0