Julafton

Då var julafton 2011 över. Hoppas att ni har haft det mysigt och att ni har ätit er feta. Det har jag i alla fall!

Låt oss ta en titt på julafton 2011 genom min kamera! Hadegött/E<3




Vi började julafton hos mormor och morfar. Här är min käre far!



Kusin Sandra



Morfar, som bjöd på glögg och pepparkakor när vi kom



Så vart det dags för det efterlängtade julbordet. Mums!




När klockan slog tre satte vi oss och tittade på Kalle Anka!



Sedan efter lite prat och efterrätt var det dags för julklappsöppning. Här öppnar mormor sin!




Så avslutade vi med lite kaffe och mer prat.

Sedan for vi hem, mätta och belåtna, tittade på Karl bertil Johnsson och öppnade lite julklappar.



Jag fick jättefina presenter. En underbar klänning,Tröja, rutiga pyjamasbyxor, Tights, Två Coldplay skivor,Eldkvarn och Så mycket bättre skivan, hela skärgårdsdoktorn boxen, lite godis, presentkort och pengar, parfym, lite ansiktskrämer och sånt och...



... den här underbara lycktan!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0