Självförsvar och Isvak

Idag har varit en riktigt rolig och lärorik dag. jag och min klass hade först på förmiddagen kurs i självförsvar sedan på eftermiddagen så badade vi isvak.

Det var fruktansvärt kallt men samtidigt något av de roligaste jag gjort. Innan man fick gå upp så var man tvungen att säga namn,personnummer och adress och det kan jag lova inte var lätt. Sedan skulle man kräla sig upp med nåra slags stavar som man huger i isen med.

Riktigt kul dag med mycket skratt. Hadegött/E<3




Renee var taggad

Hihi Olivia




tummen upp för isvak tyckte Martin


Jossan var först i....











Beviset på att jag var i haha

min lärare Magnus hoppade också i haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0