Första Passet

Idag hade jag mitt första jympingpass. Var faktiskt inte alls nervös innan , tyckte bara att det skulle bli kul.
Det blev några sånna där Första-gången-misstag men det gick jättebra iallefall. Var en kul känsla att stå där framme och peppa alla och agera lite ledare sådär hehe.

Dock så fick jag reda på idag att jag fått Benhinnesinflammation. Får ont i benet så fort jag rör mig för mycket, bara om jag tar en lite längre promenad. Beror på att jag har tränat för mycket dem senaste veckorna. Har väldigt ont i benen nu efter passet. 

Så nu får jag inte träna på minst en vecka. Känns lite tråkigt men det är ju bättre än att det blir en ännu värre skada.

Längtar väldigt mycket till Fredag. Mest för att då är det jobbiga provet om muskler över som jag,  nu måste fortsätta att plugga på. Hadegött/E<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0