Genrep,Te och Franska ord...

Idag började lite annorlunda än vad mina Tisdagar gör i vanliga fall. Renee,Jossan och jag fick nämligen agera fotomodeller inför vårat svenska projekt. Vi tog lite bilder till en affisch. Det var Renees duktiga kompis som fotade oss.

Ni ska få se bilderna när jag fått dem.

Efter skolan mötte jag upp Tuss och Sonja som följde med mig hem. Dem fick vara med på genrepet av mitt jympingpass och agera provdockor.

Sedan drack vi te, jag övade inför jobbiga- muskel- provet medans Sonja och Tuss förhörde varandra på fina, Franska ord.

Och ungefär så har min Tisdag sett ut! Hadegött/E<3






Kommentarer
Postat av: sonja

hahaha, älskar sista bilden. Jag ser så chockad ut :)

2011-01-25 @ 23:19:13
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0