En Dag På Slottet

Jag tror att Tuss måste ha det mysigaste sommarjobbet. Tänk att gå omkring i ett slott om dagarna och stå i en mysig slottsbod och sälja fina saker, klädd i en gammal pig dräkt.

Det var verkligen jättefint inne i slottets. Det var som att gå tillbaka i tiden. Alla möbler och gamla tavlor, till och med Marie Antoinettes filt som hon andvänt fanns där.
Jag fick till och med en privat tur bara Tuss och jag på gästvåningen. Där vi besökte det mest hemsökta rummet. Rum 13,  där den kända "blodfläcken som inte går bort" finns.

Slottsboden hade jättefina nostalgiska saker. Ni ska få se vad jag köpte med mig en annan dag.

Rekommenderar er starkt att åka dit och titta. Hadegött/E<3





Såhär häftigt klädd är Tuss på sitt jobb!







En fika på cafet hans med också innan jag for hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0