Vita Husknutar och Doften av Havet

Jag har haft en jättemysig helg uppe i Tårtan. (Vi kallar stället för Tårtan) Det var första gången jag var där och allt var så himla fint! Stugorna var väldigt gamla och inredda med saker från 1800-talet in på 1900-talet. Det fanns ett gammalt båthus tom. Det var precis som ett sommarställe ska vara. Röda små, gamla stugor med vita husknutar.

Vi har bara tagit det lugnt och umgåtts. Jag har badat i havet, legat och läst med en kall Guiness bredvid mig och bara njutit av solen. På kvällarna har vi ätit grillat och groggat och rökt cigarr. En mycket fin helg. Hadegött/E<3





Båthuset


Det var tre hus vi alla bodde i!




Buster och alex var där också


havet var bara 20 meter bort





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0