"Det här är precis som på teneriffa"

Citat a la Ingrid!

Nu har jag sommarlov och det känns så himla underbart. Igår inledde gänget och jag det med att åka ut till Rasmus landställe i arkösund.

Vi har badat, åkt vattenskoter/ringen, badat vattentunna, ätit gott och gjort en massa annat kul.
Jag kan inte riktigt beskriva med ord så vi låter bilderna tala för sig själva. Hadegött/E<3





Efter en timmas bussresa och en kort båtresa anlände vi till Rasmus land, där vi börja med en fika och massa prat och skratt

Efter fikan vart de dags o dra sig ner mot bryggan för vattenaktiviteter







Jag åkte vattenscooter för första gången, något av det roligaste jag har gjort i mitt 17 åriga liv!



Efter några timmars badaktiviteter gick vi in och körde en musiktävling


Efter att regnet hade öst ner och vi sett hur många blixtar som helst så blev vi utslängda på en tipspromenad Rasmus och Oskar arrangerat. Hilda och jag var ett lag.

När vi kom tillbaks så hade Oskar och Rasmus fixat kvällens middag som blev tre rätters!


och det blev ännu mer prat och skratt









Efter maten så var vi fortfarande sugna på mer åka ring och bada tunna så vi fortsatte med det
Sedan fortsatte kvällen med en klapplek och musik och småpratande in på Lördag morgon


Imorse åkte en halva av gänget iväg på andra bestyr. Eftersom vädret var mycket finare så åt vi frukosten på altan



Ingrid våga sig på vattenskidor och lyckades på första försöket


Ingrid och jag avslutade med en sista runda med ringen


Innan lunchen hann vi med en krocket match, Ingrid och jag vann!

Vi åt grillade hamburgare till lunch



Sedan packade vi ihop våra saker, sa hej då till Rasmus land för denna gång och åkte hem!

Finaste helgen på länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0