Början På Våren

Jag har verkligen haft finaste helgen på länge. Den har spenderats med Tuss som har sovit över här.
Vi har bara haft det mysigt och varit ute i det helt otroligt underbara vårvädret.

 Jag blir så lycklig i hela kroppen när jag tittar ut. Blå himmel,solsken och så pass varmt att jag kan gå i bara kofta. Snart är våren här!!!

Nu ska jag lyssna på Belle & Sebastian och njuta av hur fint livet kan va ibland. 
 Hadegött/ E<3



Satt och plugga lite tråkigheter när Fina Tuss kom och berätta glada nyheter om att hon fått sommarjobb på samma ställe där jag ska jobba i sommar.


Tog en promenad till affärn för att handla lite gotti till kvällen...

 Denna bild får representera att Tuss och jag också satt barnvakt åt hennes kusiner och titta på melodifestivalen

Efter att vi suttit barnvakt gick vi hem till mig , laddade upp med nyttigheter och te och tittade på Titanic


Imorse sken solen så underbart så vi bestämde oss för att ta en promenad

Det var fasligt halt och stackars Tuss trilla på ändan men vi va lika glada för de...


När vi kom hem blev vi kaffesugna så vi tog en fika på verandan. Satt och pratade och njöt av att man kunnde sitta ute i bara tröja!


Kommentarer
Postat av: sonja

Åååh. Så himla vår allt känns nu! Sista bilden, ååå!

2011-03-08 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0