Picknick i Färgagården

Idag blev jag firad av mina underbara vänner. Vi hade en mysig picknick i färgagården. Spelade gitarr,drack cider, åt hur mycket kakor och frukt som helst,mumsade på kladdkaka och hjula/rullade i gräset hehe. Bättre sätt att fylla 17 på finns inte. Tack mina fina vänner!  Hadegött/E<3


P.S Bilderna är tagna med min nya kamera!








Ingrid som också fyllde 17 igår hade med sig godaste vattenmelonen

Tilda och Klara var också där




Oskar kom lite senare

Och även söta Agnes


Plötsligt försvann Klara och Tilda bakom ett träd och börja fnissa och pilla med något
Efter en liten stund dök dem upp och sjöng födelsedagssång för Ingrid och mig och gav oss varsin kladdkaka

Tuss och...

Sonja och...

Nils kom sen också

Årets första jordgubbe smakade inte så dum






Ingrid och Klara börja visa upp sina cirkus skills







Kommentarer
Postat av: Ingrid

Finfint du! Men kan du kanske skippa de fula bilderna påmig nästa gång? Huu! Söt är du i allafall ha nu ett gött sjuttonde år här på jorden<3 puss

2011-05-21 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0