Stjärnljus och röda rum

Tänkte berätta lite om min fina helg. Hadegött/E<3


Vi börjar med Lördag morgon. Här är min morgonpigga pojkvän <3

Lite frukost

Bestämde oss för att åka iväg och gymma i 1,5 timma. Vi hade hela gymmet för oss själva!

Kom hem och tog en mysfika med mamma.
Och där tog bilder för Lördagen slut.
Men resterande av kvällen bestod av plugg,film och massa pussar


Medans pappa och pojkvän meckade bil så har mamma och jag hängt upp stjärnor och advent ljusstakar, fyllt rummen med en julig röd färg och tänt det första ljuset!

Nu har Robin åkt hem och jag tänkte fortsätta denna första advent med lite naturkunskap och Historia plugg.




Kommentarer
Postat av: ggf

TA BORT ALLT MED MIG DIREKT!!!

2012-01-20 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0