Mitt rum

För ett bra tag sen,  flyttade jag upp en våning och bosatte mig i min brors gamla rum. Och jag lovade er att ni skulle få se resultatet när allt var klart. De sista detaljerna blev klara för några veckor sedan så nu tänkte jag visa er mitt rum!

Hadegött/E<3




Om man går in i mitt rum och svänger till vänster...



...Möts man av min säng och min (nya) myshörna. Fåtöljen är precis nyinköpt från IKEA!



Ovanför sängen hänger en tavla vars stad är min drömstad att resa till!



Mittemot sängen brukar oftast fina klänningar få hänga och bara se allmänt fina ut.
För tillfället hänger denna nya kreation, funnen på Indiska!



Om man skulle ha svängt höger in så möter man min skrivbordshörna.



I hörnet hänger alla mina väskor och lite annat smått o gott



På garderobsdörren sitter lite fina foton över ... fina saker helt enkelt!

Och det var mitt rum!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0